ایران وطنم

چو ایران نباشد تن من مباد

ایران وطنم

چو ایران نباشد تن من مباد

حس وطن پرستی

راستش مدتها بود که با دیدن جوونهای امروزی (حدودا بین ۱۸ تا ۲۵ ساله ها) و مقایسه اونها با جوونهای دوره خودمون همیشه با خودم میگفتم که خدای نکرده اگر دشمنی به ایران حمله کنه چه اتفاقی می افته؟! 

ولی وقتی که توی جریان انتخابات دیدم که همین جوونها با چه شور و حرارتی فعالیت میکردن راستش رو بخواین از افکار قبلی خودم و از اینکه چرا به خودم اجازه دادم در مورد اونها اینطوری فکر کنم خیلی خجالت کشیدم و فهمیدم که جوونهای دوره ما و صد البته خود من کاری برای این خاک عزیز نکردیم 

همینجا فارق از هر جناح بندی سیاسی باید یک دست مریزاد جانانه به این غرورآفرینان ایران گفت و براشون آرزوی موفقیت کرد. 

ایران عزیز به داشتن این همه عاشق راستش باید خیلی به خودش بباله 

 

 ایران پاینده باشی

ایرانی زنده باشی 
نظرات 1 + ارسال نظر
یزدگردسوم جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

درود بر شما

من همیشه زیر آن ظواهر نادلخواه شعور و غیرت را می دیدم.و همواره از جوانان ایران عزیز به نیکی و مهر یاد میکردم.چون در جوانی من نیز طیفی از جوانان وطن در برابر اختناق و دروغ و دشمن ایستادند که ظاهرشان را بزرگترها متحیرانه و با سرزنش نگاه میکردند.میهن پرستی چندان ربطی به پوشش و آرایش افراد ندارد.

پاینده ایران
سرفراز ایرانی
درود بر موسوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد